PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

Codi Institut Montserrat Roig: 08053315

Termini per presentar la sol·licitud: del 27 de maig al 3 de juny de 2020

Termini per presentar la documentació: fins el 4 de juny de 2020

Més informació al web Estudiar a Catalunya.

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció les persones que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu (encara que s’imparteixi en el mateix centre on s’està matriculat), les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat.

COM FORMALITZAR LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

• TELEMÀTICAMENT Del 27 de maig al 3 de juny

• En el context social actual, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la covid-19, cal reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques i, quan això no sigui possible, cal prendre les mesures preventives necessàries, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, per garantir la salut de les persones.
  • Si s’ha emplenat la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne que es pugui validar electrònicament.
  • Si s’ha emplenat la sol·licitud en suport informàtic, cal presentar el resguard de la sol·licitud enviada per Internet al centre demanat en primer lloc i en el termini establert fins al 4 de juny de 2020. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà de presentar la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. El resguard, juntament amb la documentació identificativa que no s’hagi pogut validar escanejada o fotografiada per les dues cares, s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre que s’ha demanat en primera opció (a8053315@xtec.cat).
  • En tot cas, cal enviar per correu electrònic la documentació acreditativa escanejada o fotografiada per les dues cares del criteri de prioritat que no es pugui validar electrònicament, a la bústia electrònica oficial del centre educatiu que s’ha demanat en primera opció (a8053315@xtec.cat) i en el termini establert fins al 4 de juny de 2020.
  • Per a més informació consulti  Presentació de sol·licitud per Internet.
  • PRESENCIALMENT Del 29 de maig al 2 de juny

• Els informem que l’1 de juny és festiu de lliure disposició.
  • De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica,

HORARI: De 09:30 h a 13:30 h

S’ha de sol·licitar CITA PRÈVIA

• Des del formulari

Petició de cita

• Trucant al telèfon 936531097 a partir del 26 de maig de 09:30 h a 13:30 h

Si no teniu l’imprès de la sol·licitud de preinscripció el podeu descarregar des de Presentació de sol·licitud per Internet.

IMPORTANT

Cal presentar-se a l’institut amb la sol·licitud de preinscripció omplerta i la documentació necessària fotocopiada o amb els originals.