JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper dimecres dia 20 de març a partir de les 17:30 h. tindrà lloc la JORNADA DE PORTES OBERTES del nostre centre.

Els nostres principis són educar i formar nois a partir dels 12 anys de manera que esdevinguin ciutadans  responsables, solidaris, respectuosos amb els altres i amb l’entorn i competents en les habilitats socials i personals que d’una banda, els permetin incorporar-se a una societat multicultural i dinàmica i, d’altra, integrar-se en un procés de formació al llarg de tota la vida.

Fomentem la participació del professorat en projectes d’innovació pedagògica, en una acurada coordinació amb els centres de primària per tal de garantir una continuïtat en l’assoliment de la formació acadèmica dels alumnes.

La llengua pròpia del centre és el català que és la llengua d’instrucció-aprenentatge i d’us administratiu.

Al centre assegurem un tractament no discriminatori de les dues llengües (català i castellà) i oferim un currículum lingüístic a tot l’alumnat, diversificat i extens que faciliti les eines necessàries per desenvolupar àmpliament les seves capacitats.

Donem importància tant a la relació educativa com a l’adquisició de tècniques i continguts bàsics.