Jornada de portes obertes 2021

Benvolgudes famílies,

Com cada any per aquestes dates arriba el moment d’obrir les portes de l’institut i presentar-vos el nostre Projecte Educatiu  de Centre perquè pugueu conèixer com treballem.

Enguany, degut a la  covid, no ho fem presencialment però sí us deixem un vídeo-presentació i uns testimonis de primera mà d’alumnes i de famílies que, com vosaltres, es van veure en la mateixa situació el curs passat.

Per qualsevol dubte o consulta al respecte podeu omplir, fins al 17 de març, el formulari que trobareu a continuació i nosaltres donarem resposta segons la disponibilitat indicada. FORMULARI PER A CONSULTES DE PORTES OBERTES.

INFORMACIONS PER LA PREINSCRIPCIÓ:

• QUAN? del 17 al 24 de març
  • ON? a través del webgencat.cat.
  • COM?
  1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: amb identificació digital; mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat.
  2. SOL·LICITUD INFORMÀTICA: sense identificació digital; caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm. d’Identificació d’alumne i omplir el formulari.
  • DOCUMENTACIÓ: d’identificació i filiació (DNI tutor/a de l’alumne, Llibre de família i TIS)
  • DOCUMENTACIÓ PER ACREDITAR CRITERIS DE PRIORITAT EN LA BAREMACIÓ:
  • Per justificar la proximitat del domicili habitual a l’escola NOMÉS Si no es poden obtenir les dades del padró cal acreditar la residència (caldrà demanar un certificat o volant de convivència de l’alumne a l’Ajuntament, on ha de constar l’adreça del domicili i acreditar que l’alumne viu com a mínim amb el pare o la mare que presenta la sol·licitud.
  • Per acreditar la proximitat del lloc de treball del pare, la mare o el tutor legal a l’escola.

Podeu trobar tota la informació al DOCUMENT AMB INFORMACIONS PER FER LA PREINSCRIPCIÓ.