GUANYADORS CONCURS DE PÒSTERS ESCOLES VERDES

El 17 de Maig va ser el dia mundial del Reciclatge. A l’INS Montserrat Roig intentem treballar amb els nostres alumnes la importància de reduir residus en el nostre dia a dia. També volem conscienciar-los de la importància del seu reciclatge. Hem aprofitat la celebració d’aquesta jornada per crear un CONCURS DE PÒSTERS dels processos de recollida, selecció i reciclatge de residus.

Els nostres alumnes han fet unes creacions molt visuals per tal d’ajudar-nos a fer el reciclatge més fàcil. La participació ha sigut un èxit, no ha sigut fàcil triar! Els resultats han sigut els següents:
CONCURS de Pòsters de 1er i 2on d’ESO: LEYRE SÁNCHEZ de 1erE
CONCURS de Pòsters de 3er i 4rt d’ESO: CLÀUDIA ÁLVAREZ de 3erD
Moltes felicitats a les nostres guanyadores! En uns dies rebreu el vostre REGAL SORPRESA directament a la bústia de casa vostra!
ESCOLES VERDES