GRADUACIÓ 4T D’ESO 2023

Ahir 19 de juny vam celebrar l’acte de graduació de 4t d’ESO al teatre Núria Espert.

L’alumnat estava radiant de felicitat i lluïa les seves millors gales.

Va ser un esdeveniment ple d’emocions per a  tothom: famílies, alumnat i docents. Vam recordar junts el seu recorregut des de 1r d’ESO fins a finalitzar aquesta etapa. Durant l’acte, que es va obrir i tancar amb actuacions musicals de l’alumnat del centre (batukada i optativa de música) els graduats i graduades van tenir l’oportunitat de dedicar unes paraules al públic assistent.

Volem agrair a totes les persones que han fet possible que aquesta celebració sigui entranyable.

Per últim, un record especial per aquelles persones que no van poder assistir-hi.

Compartim amb vosaltres els vídeos que s’hi  van projectar.

LA NOSTRA ETAPA AL MONTSE!

LISBOA 2022-23