“GAME OVER” No te la juguis

Aquest mes d´octubre de 2021 els alumnes de 4t d´ESO han rebut la visita d´alguns professionals de l´Institut Guttman, que han realitzat una xerrada amb el principal objectiu de conscienciar dels riscos i perills d´una mala decisió o una distracció a la carretera i les negatives i tràgiques conseqüències que es poden derivar d´aquesta acció.

GAME OVER” és el programa de prevenció d´accidents de trànsit que vol sensibilitzar els joves amb la finalitat que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituds de prudència i prenguin les mesures de seguretat necessàries en conduir un vehicle de motor i en practicar activitats esportives o de lleure que comportin un risc.

L´Institut Guttmann va posar en marxa aquesta iniciativa sota el nom “Stop al Cop” el 1991, comptant des de llavors amb el suport del “Servei Català de Trànsit”. El programa va canviar el seu nom, actualitzant la seva imatge i convertint-se en el programa “GAME OVER. No te la juguis”, que és possible gràcies al compromís de més de 20 voluntaris.

Volem agrair la gran amabilitat dels tres monitors de l´Institut Guttmann (Daniel, Àlex, Joaquim) i la seva gran labor de sensibilització cap als nostres alumnes. Moltíssimes gràcies.