FEINA PER FER L’ALUMNAT A CASA

Benvolgudes famílies,

Davant la situació vigent les professores i els professors de l’Institut Montserrat Roig estem enviant feina a l’alumnat des del Classroom, Moodle i per correu electrònic.

És molt important que els/les alumnes facin les feines que els enviem per no desconnectar dels seus estudis.

Tots/es sabem que hem de fer cas a les recomanacions que ens fan les autoritats en relació a la prevenció del Coranovirus.

D’altra banda, ja que hem d’estar a casa, és molt convenient establir una rutina i programar uns horaris.

Recordeu que no estem de vacances, sinó que els centres educatius estan tancats per mesura de prevenció.

Si us plau, recordeu als/a les vostres fills/es que han d’entrar al Classroom i al seu correu electrònic del domini @insmontserratroig.com
Salutacions,
Equip directiu