Concert de Nadal – Institut Montserrat Roig

Benvolgudes famílies,

El proper dimecres 20 de desembre tindrà lloc el tradicional concert de Nadal de l’Institut Montserrat Roig al gimnàs del nostre centre.

L’horari d’aquesta jornada serà de 9:00 a 13:00 hs.

Per temes d’espai no podem convidar-vos a ser-hi presencialment, però us informem que es retransmetrà en directe per la plataforma Twitch.

Podreu fer-ho des d’aquest enllaç: www.twitch.tv/ins_montserrat_roig_sab

El concert de l’Institut està dividit en dos parts, ja que implica a  un gran volum d’alumnat i l’espai que tenim és limitat.
L’ordre de la funció és el següent:

• 1a part: alumnat de 1r d’ESO i de les optatives de 3r i 4t d’ESO
  • 2a part: alumnat de 2n d’ESO i de les optatives de 3r i 4t d’ESO

Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i una bona entrada al 2024!

Aquest any l’alumnat de primer de batxillerat hem volgut posar en pràctica els coneixements fotogràfics i compositius que hem après a l’assignatura de comunicació audiovisual, impartida pel professor Arnau Montserrat, per dissenyar la postal de Nadal d’enguany.

Esperem que us agradi tant o més de com n’hem gaudit del procés de crear-la. Bon Nadal!

Salutacions cordials,

El claustre de professores, professors i educadores
Institut Montserrat Roig