Carnaval 2020

El Carnaval ha passat per l’institut Montserrat Roig. Alumnes, professorat i personal del centre s’han disfressat amb diversitat de temàtiques i colors per gaudir d’una de les festes més participatives de l’any, el Carnestoltes.

Gràcies a la col·laboració de l’AMPA s’han lliurat premis a les disfresses més originals.

Aquest any com a novetat hem recorregut els carrers de la vila amb una rua al ritme de la Batucada de l’institut.

Agraïm molt especialment a tot l’alumnat la seva participació i complicitat en aquesta  celebració.