CAMPANYA BEQUES MATERIAL ESCOLAR CURS 2018-2019

Com cada any, coincidint amb l’ inici del curs escolar, l’Ajuntament obre de nou el període de presentació de sol·licituds per a obtenir una beca per l’adquisició de material escolar pel curs 2018-2019.

La finalitat d’aquests ajuts és prevenir situacions de risc i facilitar la integració i l’adequat desenvolupament dels nens i les nenes  del municipi, en l’àmbit escolar.

Es tracta  d’un ajut econòmic pel pagament d’una part de les despeses derivades de l’escolarització de P3 a 4t ESO, per import màxim de 75 euros per alumne.

Poden presentar la sol·licitud els pares o les  mares, o representants legals, dels infants empadronats a Sant Andreu de la Barca al menys des de  l’1 de gener del 2018 i matriculats a centres públics del municipi, en els nivells d’ensenyament obligatori  d’educació infantil, educació primària o secundària obligatòria.

El tràmit es pot fer des del web de l’Ajuntament clicant el següent enllaç  Tramita la beca . Cal omplir els documents adjunts (3), signar-los i adjuntar-los escanejats, juntament amb les factures del material escolar o el justificant del centre escolar, així com  els rebuts de lloguer o hipoteca, si s’escau.

Per qualsevol dubte en el tràmit per Internet es pot trucar al 936356402 de 9 a 14 hores de dilluns a divendres.

Si es vol fer el tràmit presencialment a l’Ajuntament, cal demanar cita prèvia al següent enllaç  demana cita prèvia.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper 11 d’octubre.