Biblioteques obertes!

Biblioteques obertes, del 8 d’abril al 31 de maig del 2024.

Les biblioteques són obertes, això vol dir que l’alumnat de tot el municipi pot assistir. Això sí, tenint en compte que l’alumnat de primària ha de dirigir-se a les escoles i, els de secundària, als instituts.

Objectiu: contribuir a la millora de les condicions d’escolarització i a l’èxit escolar educatiu.

Descripció de l’activitat: s’obriran les biblioteques de quatre centres educatius de Sant Andreu de la Barca per tal de garantir un espai de treball i estudi a l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de primària, i a l’alumnat d’ESO dels instituts.

Els centres educatius que obriran la biblioteca són:

Institut Montserrat Roig
Dimecres de 16.30 h a 18.30 h
Límit inscripcions dimarts a les 23.59 h
Capacitat màxima: 25 persones
Institut El Palau
Dilluns de 16.30 h a 18.30 h
Límit inscripcions diumenge a les 23.59 h
Capacitat màxima: 25 persones
Escola Can Salvi
Dimarts i dijous de 16.30 h a 17.30 h
Límit inscripcions dilluns i dimecres a les 23.59 h
Capacitat màxima: 16 persones
Escola Sant Andreu de la Barca
Dilluns i dimecres de 16.30 h a 17.30 h
Límit d’inscripció diumenge i dimarts a les 23.59 h
Capacitat màxima: 20 persones

Les biblioteques comptaran amb el suport d’una persona tallerista. La seva funció és donar suport a les tasques escolars i fomentarà els hàbits d’estudi i el gust per la lectura. També vetllarà per l’ús de la llengua catalana com a llengua compartida i de cohesió social.

Inscripció: Per poder assistir a l’activitat cal inscripció prèvia. La inscripció es podrà fer en el següent enllaç: https://sabarca.cat/reserva (s’activarà ben aviat)