Beques material escolar curs 2020-2021

Com cada any, coincidint amb l’ inici del curs escolar, l’Ajuntament obre de nou el període de presentació de sol·licituds per a obtenir una beca per l’adquisició de material escolar pel curs 2020-2021.

La finalitat d’aquests ajuts és prevenir situacions de risc i facilitar la integració i l’adequat desenvolupament dels nens i les nenes  del municipi, en l’àmbit escolar. L’ajuntament destina 108.750 euros a aquesta convocatòria.

L’any passat es van beneficiar 509 infants del municipi.

Es tracta  d’un ajut econòmic pel pagament d’una part de les despeses derivades de l’escolarització d’infants i joves, per import màxim de 75 euros per alumne.

Poden presentar la sol·licitud els pares o les  mares, o representants legals, dels infants empadronats a Sant Andreu de la Barca al menys des de  l’1 de gener del 2019 i matriculats a centres públics del municipi, en els nivells d’ensenyament obligatori  d’educació infantil, educació primària o secundària obligatòria.

El tràmit telemàtic es pot fer des del web de l’Ajuntament clicant el següent enllaç beques o adreça: https://sabarca.cat/tramits/136 . Cal omplir els documents i adjuntar  les factures originals abonades del material escolar o el justificant del centre escolar, així com  els rebuts de lloguer o hipoteca, si s’escau.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper 10 de setembre.

A DESTACAR

Cal portar la factura original abonada de la compra del material, amb indicació del nom del menor.

Per arribar als 75 euros de subvenció, cal que la factura sigui almenys d’aquest import, per a cada menor.

Es recomana fer el tràmit per internet des de casa, amb els impresos que es troben a la seu electrònica de l’Ajuntament. Cal adjuntar la documentació escanejada.

Per fer el tràmit personalment a l’oficina d’atenció ciutadana de l’Ajuntament, cal demanar cita prèvia. Per demanar cita prèvia cal trucar al 900151976.

Es poden acollir a aquesta beca les famílies que tinguin uns ingressos inferiors a 36.335,00 euros anuals.

EQUIP D’INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA

Ajuntament Sant Andreu de la Barca