Bases dels concursos de Fotografia i Micro-relats Sant Jordi 2017

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi 2017, el departament de Ciències i la Comissió d’Escoles Verdes de l’Institut Montserrat Roig de Sant Andreu de la Barca convoquen el 2n Concurs de Micro-relats científics i el 2n Concurs de Fotografia ambiental, d’acord amb les següents bases:

static_qr_code_Microrelats

static_qr_code_without_logoLes principals dades a tindre en compte són les següents:

• La convocatòria del concurs de FOTOGRAFIA és oberta a tots els membres de la comunitat educativa de l’institut. La del concurs de MICRO-RELATS és restringida a l’alumnat del centre.
  • El motiu de cada fotografia estarà relacionat amb el Medi Ambient a l’institut o a Sant Andreu de la Barca. La tècnica és lliure i es valorarà l’expressió artística.
  • El concurs de relats té dues modalitats competitives:
    (a) Relat curt.
    (b) Conte il·lustrat.
  • La data límit d’admissió d’imatges i obres serà el dimecres 19 d’Abril de 2017.
  • Al concurs de FOTOGRAFIA hi haurà tres premis. Un primer i un segon premi a les millors fotografies i també un a la fotografia més creativa.
  • Al concurs de MICRO-RELATS hi haurà dos premis per categoria. I també un a l’obra més creativa.

Si voleu també podeu descarregar-vos dos díptics per fer-ne difusió. El de Fotografia i Micro-relats.

Recordeu que el concurs de fotografia és obert a tota la comunitat educativa, pel què us animem a participar-hi, a més de col·laborar fent córrer la informació.

Finalment, com a tastet, us deixem les imatges guanyadores de la 1a edició…

1r premi Descolorització natural

1rPremiDescoloritzacioNatural2n premi La Tierra es Insultada y ofrece sus flores como respuesta

2nPremiLaTierraEsInsultadaYOfreceSusFloresComoRespuestaPremi especial Fortaleza