4t d’ESO visita el YoMo Barcelona

El passat 25 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO van tenir l’oportunitat de participar en el Youth Mobile Festival de Barcelona (YoMo).

El Yomo és una iniciativa del Mobile World Congress creada amb l’objectiu de motivar als joves en temes STEAM -sigles en anglès per a ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques.

Els joves alumnes van poder gaudir d’exposicions, conferències, tallers interactius i una àmplia varietat d’experiències i activitats participatives relacionades amb la ciència i la tecnologia.