XERRADA D´ECONOMIA- “Endeutar-se amb seny”

Endeutar-se amb seny és un del dos tallers que ens ofereix EFEC (Educació financera a les escoles de Catalunya) adreçada als nostres alumnes de 4 d´ESO.

Hem après coses molt interessants com que els deutes no són una broma i hem de vigilar de no demanar més diners del compte o fer-los servir per a coses innecesàries.

També hem parlat dels préstecs bons i els dolents i de la importància de no estar en nombres vermells, ja que a més del mal de cap que suposa sortir d´aquesta situació, els interessos que ens poden cobrar seran molt, molt alts.