Felicitació i concert de Nadal

El darrer dia abans de marxar de vacances vam poder gaudir del tradicional concert de Nadal per part dels alumnes de l’Institut  i d’una felicitació molt especial, desitgem que us agradi.

Bon Nadal i bones festes a tothom,

La direcció del centre.

Siluetes

Els alumnes de Visual i Plàstica de 4t d’ESO han realitzat aquestes siluetes que juguen amb la profunditat i el mimetisme del fons.

Esperem que us agradin.

Departament de Visual i Plàstica.

May force be with you…

Dediquem aquest vídeo a l’alumnat de batxillerat que aquests dies estan vivint una situació especial de semi presencialitat. El vostre professorat us vol transmetre un missatge d’ànims i de força i recordar-vos que tot anirà bé.

Desitgem que us agradi.

CALENDARI DE PRESENCIALITAT AL CENTRE PER BATXILLERAT

El calendari presenta els dies que l’alumnat de Batxillerat ha d’assistir a l’Institut.
Els dies NO PRESENCIALS, l’alumnat de Batxillerat farà les classes telemàticament des de casa, seguint el seu horari.

Recepta per Castahalloween

Els alumnes que formen part del projecte de cuina saludable, us han preparat una recepta típica, molt apropiada per la celebració de CASTAHALLOWEEN!!!

Esperem que us agradi!

BEQUES PER A BATXILLERAT

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha convocat beques per a estudiants que el curs acadèmic 2020-2021 cursen ensenyaments postobligatoris no universitaris. El termini per presentar les sol·licituds finalitza l’1 d’octubre de 2020. La sol·licitud de la beca és per via telemàtica a través del següent enllaç: