Xerrada de Sara Alenyà als alumnes del cicle formatiu d’activitats comercials.

img_1019 El 30 de novembre la interiorista Sara Alenyà, va fer una xerrada pels alumnes del Cicle Formatiu Professional Mitjà, d’Activitats Comercials.

Sara Alenyà, és la gerent d’una empresa d’interiorisme i disseny gràfic de Torroella de Montgrí i ens va explicar en què consistia la seva feina i de la importància que té el disseny en la identitat i la imatge corporativa que vol transmetre una empresa. Aquesta imatge, no només consisteix en la creació del logotip, sinó que també en el disseny i decoració del local, en la presentació i col·locació dels productes, l’aparador, la inauguració de l’espai comercial, la tarja de presentació, les promocions…  i tot això seguint una mateixa línia gràfica, que  ajudi a posicionar una empresa i definir un estil de comunicació  i de fidelització dels clients.

img_1023El disseny vol dir comunicar i per fer-ho, ens deia la Sara,  cal que les idees et trobin treballant. També ens ha explicat que no sempre el disseny va relacionat a un preu alt i que es poden fer moltes coses amb material reciclat o a preu econòmic.

Cal destacar l’interès i admiració  que han mostrat els alumnes per la feina de la Sara i de la valoració positiva de la xerrada dins el nostre cicle professional. Moltes gràcies Sara per fer-ho possible!!