Estada lingüística a París de l’alumnat del CFGM de Guia en el Medi Natural i de temps de lleure

L’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà de Guia en el medi natural i de temps de lleure de l’Institut Montgrí, ha gaudit d’una estada lingüística a París dins del programa d’impuls de llengües estrangeres. Aquest és el segon curs que l’alumnat d’aquesta promoció de grau mitjà de l’Institut Montgrí pot participar en una estada lingüística, amb la  finalitat d’incorporar i normalitzar l’ús d’una llengua estrangera en situacions professionals habituals en l’àmbit laboral. En aquest cas, ha estat de la segona llengua estrangera que l’alumnat cursa al cicle, el francès. El curs passat l’alumnat va fer l’estada a Irlanda.
Als matins l’alumnat va assistir a classes de francès a l’acadèmia Bayswater i a les tardes, van fer visites culturals a llocs d’interès de París: la Torre Eiffel, el Museu del Louvre, Montmartre, una ruta pel Sena, entre altres punts obligats. Ha estat una experiència fantàstica!!