Marianela Velásquez de 4t d’ESO guanya el primer concurs del Premi UdG-Anna Saurí.

Davant la situació actual, la X trobada d’alumnes de llatí de quart d’ESO de les comarques gironines  prevista per al 21 d’abril va quedat definitivament anul·lada. En aquesta trobada tots els participants havíem de lluir una samarreta pensada i confeccionada “ex professo”. Com a novetat i per celebrar que s’havia arribat a la desena edició de la trobada , l’equip ICE “Dolors Condom” de la UdG, havia creat  el Premi UdG-Anna Saurí, pel disseny del logotip de la samarreta. Es va encoratjar a tots els alumnes inscrits a enviar els seus disseny i participar en el concurs. Heu de saber que aquest premi ha nascut com un homenatge a la professora de clàssiques Anna Saurí que va morir en un accident l’estiu del 2015. Ella va ser el motor d’aquest tipus de trobades d’alumnes a les comarques gironines. El premi consisteix en un val de 100€ de la llibreria Abacus que li lliurarà el director de l’ICE i  un itinerari per l’Empúries grega i romana per a ella i la seva família que li ofereix el Museu d’Arqueologia de Catalunya-Empúries. Des de la pàgina de l’institut , tota la comunitat educativa i molt especialment l’equip docent de quart, volem felicitar la Marianela per aquest premi. Podeu veure el disseny guanyador d’aquest any i la samarreta ja confeccionada en les fotografies que adjuntem. Enhorabona Marianela! Lina Vilamitjana, professora de Clàssiques.