L’alumnat d’Economia de 1r de Batxillerat participa al Joc de la Borsa

Un any més, l’alumnat d’Economia de 1r de Batxillerat del centre participa en el Joc de borsa 2024 organitzat per la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona i dirigit a l’alumnat de les optatives d’Economia i Economia d’Empresa (de batxillerat) i a l’alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà, de Grau Superior o CFA. Enguany el joc s’ha iniciat el passat dilluns 12 de Febrer i durarà fins el 8 de Març.

El joc de borsa és una activitat de caràcter acadèmic per tractar el món de la borsa d’una manera real i sota una perspectiva educativa. Lluny de presentar una activitat lúdica, l’objectiu d’aquest joc és oferir un complement pedagògic en el moment d’estudiar a l’aula el finançament responsable de les empreses.