Acollida de l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Escola F. Cambó de Verges

2015, maig 04,  Visita alumnat de Verges - 01El dilluns 4 de maig hem rebut a l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut Escola Francesc Cambó de Verges. Se’ls  feia una presentació dels estudis de batxillerat a l’Institut Montgrí. Aquesta ha estat la segona edició de l’acollida de l’alumnat de 4t d’ESO procedent del centre de Verges.

Com a informació de la visita, us adjuntem la presentació feta a l’aula polivalent sobre el batxillerat a l’Institut Montgrí i un petit recull fotogràfic de la jornada. Per a completar la informació en el moment de fer la preinscripció també us recomanem que repasseu l’article “material d’orientació per a l’alumnat de 4t d’ESO” a aquest mateix web.

Presentació a l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Escola F. Cambó.
Visita a l’Institut Montgrí (imatges)