CONSELL ESCOLAR

Tal com indica la Llei d’Educació de Catalunya de 12/2009 de 10 de juliol, el consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i correspon al Departament d’Ensenyament l’establir les mesures per fer efectiva aquesta participació.

Ara li correspon al consell escolar les funcions següents:

a) Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.

b) Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.

c) Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.

d) Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.

e) Aprovar la carta de compromís educatiu.

f) Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.

g) Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.

h) Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.

i) Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.

j) Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.

k) Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.

l) Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.

m) Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Aquest curs 2023 – 2024, els membres del consell escolar són:

La directora (que n’és la presidenta): Joana Carles Puig.
La cap d’estudis: Cristina Illa Cruz.
El secretari ( amb veu i sense vot):  Jordi Ferrer  Blanch.
Una representant de l’ajuntament (la regidora): Anna Company Coll.
Un/Una representant del PAS (personal d’administració i serveis): Maria Àngels Marquès Serra.
Una representant de l’AMPA (la seva presidenta): Anna Muntadas.

Vuit representants elegits pel claustre: Montse Quintana Morraja, Teresa Ràmia Albiol, Sagrari Martorell Cubero, Susanna López Dalmau, Susanna Santamaria Pla, Nuri Artacho Cortés i Nuri Anglada Casademont.

Representants elegits entre les famílies: Vicent Brines, Marta Salís i Daniel Muñoz.

Representants elegits entre l’alumnat: Mohamed Karkach El Gharbi, Alexandre Díaz Manzano, Dylan Latorre Vila i Lu Rovira Muntadas.