Sortida de 4t d’ESO fent la ruta de l’exili.

2016, Sortida exili 4t ESO, 28 d'abril - 11Sortida Dels Alumnes de 4t a França per saber més sobre L’exili de la Guerra Civil Espanyola.

El passat 28 d’abril l’alumnat de 4t d’ESO vàrem anar d’excursió a la Jonquera per visitar el Museu Memorial de l’exili, un museu dedicat a totes aquelles persones que durant la Guerra Civil Espanyola van haver de marxar de l’Estat espanyol. Vàrem aprendre moltes coses d’aquest període gràcies a les explicacions i a les e2016, Sortida exili 4t ESO, 28 d'abril - 28xposicions del museu. També vàrem anar fins a la platja d’Argelers, on hi va haver un camp de concentració de milers de persones refugiades republicanes espanyoles, moltes d’elles catalanes, que fugien. Van haver d’afrontar unes condicions de vida molt dures. Finalment vàrem anar a visitar la Maternitat d’Elna, una institució humanitària dedicada a ajudar dones, sobretot exiliades. Allà hi van néixer uns 600 nens i nenes, fills i filles de refugiades de la Guerra que estaven internades en els camps propers a Elna.

2016, Sortida exili 4t ESO, 28 d'abril - 22

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *