L’alumnat de 1r i 2n de CFGS de Màrqueting i Publicitat ha visitat la Unitat de Promoció i Turisme i el Càmping Les Medes de l’Estartit.

Hem visitat la Unitat de Promoció i Turisme i el Càmping Les Medes de l’Estartit.

El Turisme i la Sostenibilitat com a pilars del nostre territori són les línies de treball que l’alumnat de 1er i 2n del Cicle Superior de Màrqueting i Publicitat estan duent a terme aquest curs. De la mà de la Cap d’Unitat de Promoció i Turisme de L’Ajuntament de Torroella de Montgrí i l’Estartit i del gerent i el  responsable de Qualitat del Càmping Les Medes hem vist dos excel·lents models de gestió pública i privada de polítiques ambientals i qualitat turística amb criteris de sostenibilitat.

Volem que els nostres alumnes tinguin bons referents i els apliquin al llarg de la seva trajectòria professional. Moltes agraïts!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut