Escape Room. Premi de Carnestoltes

Aquesta setmana els alumnes de 3rB van realitzar un Escape Room al gimnàs perquè van ser els guanyadors del concurs de Carnestoltes a l’institut.
Va venir una empresa a fer-ho. En l’activitat van haver de desactivar bombes, fer proves d’adn…
Tots els alumnes van quedar encantats i es van divertir molt.
Aquí teniu unes imatges d’aquest dia
Carlota Oliet
Tutora de 3r B

HANDBOL A PRIMER D’ESO

El Club Handbol Llavaneres ha fet de manera voluntària un parell de sessions durant les classes d’EF amb l’alumnat de 1r d’ESO ensenyant aquest gran esport. Han gaudit de les explicacions i de la pràctica i alguns/es d’ells se’ls hi dóna realment bé.
Qualsevol alumne de l’institut pot anar a provar de manera gratuïta. Per més informació cal enviar un whatsapp al responsable del club: JOAN MAYMÓ (677.31.29.54)

MAYRA RODRIGO NIUBÓ

Professora d’Educació Física

Taller mediambiental d’amfibis i rèptils

Què passa si no sabem quin tipus de tortuga hem comprat? I si l’alliberem a la natura? Les serps són animals invertebrats? Els colors lluents sempre indiquen que són perillosos?
Avui l’alumnat de 1r d’ESO ha fet un taller mediambiental d’amfibis i rèptils per resoldre tots aquests dubtes. Els han pogut veure i tocar!
Marta Pérez
Professora de Biologia

L’ESCRIPTORA PILAR GARRIGA VISITA EL CENTRE

Al llarg del segon trimestre, els alumnes de 1r d’ESO han llegit el llibre Un estiu a
Borneo, de Pilar Garriga. Malgrat la pandèmia, l’autora ens ha visitat i ens ha parlat
de l’origen de la història però també d’altres temes molt interessants, com la
desforestació de la selva a Borneo a causa del conreu extensiu de palmera per
extreure’n oli, tan perjudicial per a la salut, o la cura dels orangutans ferits.
Per preparar la visita, es van decorar els passadissos i les classes de 1r amb multitud
de fulles, animals de peluix i objectes d’atrezzo relacionats amb el llibre. Un cop
més, Pilar Garriga es va sorprendre amb la rebuda i va estar contenta amb els
alumnes.
Volem donar les gràcies a la Pilar Garriga i a l’Institució de les Lletres Catalanes, que ens ha subvencionat part de la xerrada.

I CONCURS DE PUNTS DE LLIBRE – TREBALLS FINALISTES

Com ja us vam informar al primer trimestre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO han participat en el I Concurs de Punts de Llibre per decidir quin serà el punt de llibre de la Biblioteca Escolar del nostre centre.
Els alumnes han fet molt bona feina…però sabem que no pot guanyar tothom.  Així que us deixem els punts de llibre que han estat preseleccionats com a finalistes i que competiran per pujar al pòdium a la Diada de Sant Jordi d’enguany, quan anunciarem els tres punts de llibre guanyadors.
Molta sort!
#bibliotecaescolar #concurs #puntsdellibre #manualitats #magradallegir #gustperlalectura #artistes #profesdevipquemolen
#alumnesexcellents #juntsconstruim
Mari Fernández