Tasques per realitzar durant aquest període excepcional

Les tasques s’actualitzaran a mesura que passin els dies, per tant cal estar alerta en tot moment pels canvis que es poden produir.

Tasques per als alumnes de 1r d’ESO

Tasques per als alumnes de 2n d’ESO

Tasques per als alumnes de 3r d’ESO

Tasques per als alumnes de 4t d’ESO

Tasques per als alumnes de 1r de Batxillerat

L’alumnat de 2n de batxillerat va seguint el curs mitjançant contacte directe amb els seus professor/es de forma telemàtica.

Comunicat a totes les famílies. Feines per a l’alumnat

Benvolgudes famílies,
Us informem que ja hem  publicat, a la pàgina web del centre, les tasques que els vostres fills/es poden anar realitzant des de casa.
Cal tenir en compte que el treball que es du a terme habitualment a l’aula, amb  la interacció dels alumnes i el professorat, és difícilment substituïble per un treball equivalent a casa. Tot i així des del Departament d’Educació s’ha valorat  molt positivament la conveniència de la  realització d’aquestes tasques. Hem procurat que les activitats siguin variades i  significatives per l’aprenentatge.
Us recordem que davant de qualsevol dubte us podeu posar en contacte, mitjançant el correu electrònic, amb el  tutor/a personal de vostre fill/a o amb el professor/a de cadascuna de les matèries.

Gràcies per la vostra col·laboració

Aprenem a tocar el piano

Els alumnes de l’optativa de música de 2n d’ESO volien aprendre a tocar el piano però només en tenim un. Avui, de totes maneres, hem començat a practicar amb una app que ens hem baixat a les tablets. Simula un teclat i “sona” com un piano. Així podem començar a entrenar.

Francina Turon

Prof. música i coordinadora de 3r d’ESO

INS Esteve Albert

Projecte europeu eTwinning

Durant el primer trimestre l’alumnat de primer i tercer d’ESO ha participat en un projecte
internacional eTwinning amb estudiants de diferents països, com per exemple, Polònia,
Bulgària, Itàlia, Dinamarca, Turquia, Portugal, Eslovàquia, Croàcia, etc. amb l’objectiu
d’afavorir l’aprenentatge en col·laboració.
Aquí teniu una petita mostra d’alguns dels productes finals d’aquest
projecte:  https://www.flipsnack.com/BF66786D75E/traditional-and-digital-postcards.html
Esperem que us agradin.
Keka, Maria Beltran i Mònica

Programa dia internacional de la dona Caldes d’Estrac

Les Àrees de Dona i Polítiques d’Igualtat i Acció Social i Ocupació a les persones de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac,  us volem convidar a participar en les activitats pel dia internacional de la Dona el proper 8 de març de 2020.

Aquí us deixem el programa d’activitats

Eva Corton Palacios

Educadora Social Serveis Socials

Tècnica de Dona i Polítiques d’Igualtat

Ajuntament Caldes d’Estrac

CONCURS DE DIBUIX: EL PAPER DE LA DONA AVUI DIA

Amb la commemoració del dia de la dona que celebrem al centre el dia 6 de març, la Fundació Antoni Planells i l’institut Esteve Albert convoquen un concurs de dibuix adreçat als alumnes de l’ESO amb el tema: EL PAPER DE LA DONA. QUIN ÉS EL DIA A DIA DE LES DONES?
Els dibuixos s’hauran de lliurar abans del dia 2 de març als professors de visual i plàstica, Albert Iglesias i María Beltrán   o a la coordinadora de coeducació, Asunción Balmaseda.
Important: No és un article publicitari, sinó una il·lustració en format A4 O A3, horizontal o vertical.
1r, 2n i 3er premi: xec regal de 50 € de FNAC per a cada alumne
El resultat de les deliberacions del Jurat es farà públic el dia 6 de març en el lliurament dels premis que es celebrarà al gimnàs del centre.

Per conèixer les bases del concurs clickeu a la imatge.