ESO Alumnes assignats 07/07/2020: Publicació de la llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020

ESO Alumnes en llista d’espera 07/07/2020: Publicació de la llista d’espera del centre a 07/07/2020

BATXILLERAT Alumnes assignats 07/07/2020: Publicació de la llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020

BATXILLERAT Alumnes en llista d’espera 07/07/2020: Publicació de la llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020

ATENCIÓ!!!  Llistat de llibres d’ESO i Batxillerat pel curs 2020 – 2021

IMPORTANT:  Instruccions per a la compra dels llibres de Biologia i Geologia,  i de Física i Química de tota l’ESO.

Recomanacions tasques d’estiu

Document de declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’ESO i Batxillerat d’alumnes menors de 18 anys.
Document de declaració responsable per alumnes majors de 18 anys.

Comiat de 4t d’ESO

Des de la tutoria de quart hem volgut editar un vídeo amb el que volem acomiadar-nos de totes i tots. Ha estat un plaer acompanyar-vos durant aquest curs i compartir il·lusions i neguits.

Desitgem que, d’ara en endavant, el vostre camí sigui ple d’experiències profitoses, encerts i èxits, i que sigueu feliços en tot allò que feu.

Camineu lluny i… Molta sort!

Gràcies!

Les tutores.

Cristina Sintas (tutora de 4t A),Gemma Valero (tutora de 4t B),Laura Fuset (tutora de 4t C),Sandra Fernández (tutora de 4t D), Fina Gutiérrez (Coordinadora de 4t)

El jardí etern

Durant el confinament els alumnes de 3r d’ESO de biologia i geologia hem realitzat el nostre jardí etern. Què creieu que hem fet? Podrem tenir un jardí per sempre on no calgui ni aigua ni nutrients? Fixeu-vos com ho hem fet.

Infografies de 4t d’ESO

Us heu preguntat com ha afectat el confinament al jovent?
Els nostres alumnes de 4t sí! I per això han dissenyat un estudi estadístic on han preguntat a companys i familiars tot allò que els hi ha inquietat més.

LA CAIXA DE SÍMBOLS

Una de les tasques de Llengua catalana i literatura que els alumnes de 1r de Batxillerat han portat a terme durant el confinament ha estat una caixa de símbols que recollia objectes i elements propis de la novel·la Josafat, de Prudenci Bertrana. Amb aquest exercici… Llegeix més»