Adrià Moya i Mirko Beurier guanyadors del tercer premi de treballs de recerca per la UB

Aquest dilluns 5 de juliol s’han lliurat els premis UB-Santander de les 16 facultats que integren la Universitat de Barcelona. Cada facultat lliurava cinc premis, dues mencions i tres premis guardonats, una part en metàl·lic i una altre part a compte de la matrícula pel curs vinent.

L’Adrià Moya i en Mirko Beurier alumnes de 2n de batxillerat tecnològic han guanyat el tercer premi als millors treballs de recerca en els “Premis UB-Santander de la Facultat de Física”, amb el treball de recerca “Creació d’un coet de sondeig amb sistema d’estabilització actiu” tutoritzat pel professor Carles Amat.

L’acte de lliurament dels premis es va realitzar al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

Moltíssimes felicitats a l’Adrià i en Mirko

Institut Esteve Albert

“Taller d’Història”

Us deixem una mostra dels treballs realitzats pels alumnes de 1r d’ESO que, al llarg del 2n quadrimestre, han cursat la matèria “Taller d’Història”. Cal felicitar-los per la seva creativitat, l’interès demostrat i pels bons resultats de la feina feta. Bon estiu!

Moltes gràcies,

Aurora

Treball de Síntesi 1r d’ESO

Els passats 2, 3 i 4 de juny els alumnes de 1r d’ESO van realitzar el seu treball de síntesi a Calafell i l’Espluga de Francolí.  El titol del programa era “Els antics pobladors de Catalunya: ibers, grecs i romans” i, amb aquest viatge de dos mil anys enrera, els alumnes es van poder apropar a l’època d’estudi a partir d’un seguit de recursos, com ara  maquetes, reproduccions i visites al patrimoni.
Us deixem un resum en video d’aquest viatge en el temps i de les activitats que han realitzat.

Institut Esteve Albert

Com seria la teva illa dels somnis?

Els alumnes de 1r d’ESO han preparat unes presentacions orals en anglès amb el suport de la seva illa somiada dibuixada.  Han pogut decidir en grup el nom de la seva illa, la bandera, la superfície, l’idioma, la moneda, les característiques geogràfiques, el tipus de govern i el tipus d’escola, la sanitat, el transport, les bases de l’economia, els monuments més importants, els plats tìpics de gastronomia, les atracciones turístiques, les instal·lacions esportives i, com no, casa seva.  Tot això amb unes dosis altes de creativitat. Felicitats a totes i tots!
What would your dream island be like?
Our 1st ESO students have prepared their English oral presentations with the support of their dream island’s drawing.  They could decide the name of their island, its flag, area, languages spoken, currency, geographical features, government, education, health care, transport, economy sources, the most important monuments, the typical dishes, tourist attractions, sports facilities and, obviously, their house.  All this with a high dose of creativity.  Congratulations to all of them!
Mireu el video que hem fet!!! Clica aquí
Teacher of English

NATURE POETRY EXHIBITION – 1st ESO Works – English

We already have on display all the nature poems that the 1st year ESO students did in the English subject. As you can see, the combination of colours, the poems with different types of lettering and the drawings of plants, flowers, birds and nature elements liven up the hall of the high school. Since families cannot visit the exhibition in person, we leave you with these photos of the works.
Enjoy them!
#literatureproject #naturepoetry #worldpoetryday #21M #creativity #learningbydoing
Teacher of English – 1st ESO

EXPOSICIÓ POESIA DE NATURA – Treballs 1r ESO – Anglès

Ja tenim en exposició tots els poemes de natura que els alumnes de 1r d’ESO van fer a l’assignatura d’anglès.  Com podeu veure, la combinació de colors, els poemes amb diferents tipus de lettering i els dibuixos de plantes, flors, ocells i elements de la natura donen molta vida al hall de l’institut.  Ja que les famílies no podeu visitar l’exposició presencialment, us deixem aquestes fotos de les feines.
Gaudiu-les!
#projecteliterari #poesiadenatura #diamundialdelapoesia #21M #creativitat #aprenentatgepràctic
Professora d’anglès – 1r ESO