ATENCIÓ!!! Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 29/05/2020.

Tasques per realitzar durant aquest període excepcional

Les tasques s’actualitzaran a mesura que passin els dies, per tant cal estar alerta en tot moment pels canvis que es poden produir.
Tasques per als alumnes de 1r d’ESO
Tasques per als alumnes de 2n d’ESO
Tasques per als alumnes de 3r d’ESO
Tasques per als alumnes de 4t d’ESO
Tasques per als alumnes de 1r de Batxillerat
NOVETAT!!!  TASQUES DE RECUPERACIÓ PER ALS ALUMNES DE 1r D’ESO
                    TASQUES DE RECUPERACIÓ PER ALS ALUMNES DE 2n D’ESO
                       TASQUES DE RECUPERACIÓ PER ALS ALUMNES DE 3r D’ESO
                       TASQUES DE RECUPERACIÓ PER ALS ALUMNES DE 4t D’ESO
NOVETAT!!!   TASQUES DE RECUPERACIÓ PER ALS ALUMNES DE 1R DE BATXILLERAT

L’ INSTITUT ESTEVE ALBERT SE SUMA AL DEFC A CASA

A causa de la situació que estem vivint aquests dies provocada pel coronavirus, resulta evident la importància de fer activitat física durant el confinament per mantenir la salut física i mental del conjunt de la població.
Per això el DEFC 2020 no pot faltar a la seva cita. El dia de l’educació física al Carrer es converteix en el Dia de l’educació Física A Casa i posa de manifest, ara més que mai, un dels pilars de l’educació física que reben els nostres alumnes: conèixer i aplicar estils de vida actius en benefici de la salut.

#DEFC2020

#DEFCasa

#COPLEFCActivaCatalunya

#iEsteveAlbert

#COMPARTIMWIFI pels nostres infants i joves

Des de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac es fa una crida a tota la gent d’edificis i llars particulars que tinguin wifi, per tal que les obrin a tothom i aconseguir que qualsevol infant i jove del municipi pugui descarregar-se i seguir connectat amb l’exterior.