Notificacions iEduca

Ja hem posat en marxa la plataforma iEduca. A partir del dia 15 d’octubre iniciarem l’enviament de les incidències a través d’aquest entorn.

Hem detectat que els pares i mares que ens han facilitat un email de contacte del domini hotmail tenen problemes a rebre les notificacions, ja que possiblement detecta aquests correus com SPAM. Us adjuntem una guia per tal que pugueu configurar, si és el vostre cas, el compte d’email.

Enviaments iEduca SPAM

ASSEMBLEA AMPA 2018

Benvolguts/des Pares i Mares:
Ens plau convocar-vos per la propera assemblea general ordinària de l’AMPA Institut Molí de la Vila, que tindrà lloc el proper 3 d’octubre a les 20:00h a la Sala d’actes.
Ordre del dia:
– Activitats extraescolars
– Estat de comptes
– Col·laboracions amb el Centre
– Renovació de càrrecs
– Precs i preguntes
Esperem la vostra assistència per tal recollir les vostres inquietuds de cara al nou curs que acabem de començar

Plataforma iEduca

Aquest curs iniciem una nova aplicació per facilitar la comunicació entre l’Institut i les famílies, Es tracta de la plataforma iEduca. Trobareu un accés a la pàgina web del centre a la secció “Enllaços”.

Durant aquests dies les famílies que han facilitat al centre una adreça d’email rebran l’usuari i la contrasenya per poder accedir-hi.

Adjuntem una petita guia d’ús per les famílies.

Com sempre, si hi trobeu cap error en les dades o dificultats d’accés, feu-ho saber el més aviat possible a la secretaria del centre. Aquesta plataforma substitueix la de cursos anteriors (Weeras), que ja no està operativa.

Guia iEduca per les famílies

Reunions inici de curs

Aquesta setmana tindran lloc les reunions de pares i mares d’inici de curs amb els respectius tutors/es.

Les dates previstes per les diferents reunions són:

• Dimarts 2 d’octubre a les 19h: 3r i 4t d’ESO
  • Dimecres 3 d’octubre a les 19h: 1r i 2n d’ESO
  • Dijous 4 d’octubre a les 19h: 1r i 2n de Batxillerat

Us recordem que és en aquesta reunió on s’elegiran els pares/mares delegats de cada classe. Adjuntem document per informar sobre les funcions d’aquest càrrec i us animem a presentar-vos com a candidat de la classe dels vostres fills/es.

FUNCIONS PARES DELEGATS DE CURS 18-19

Vaga Estudiants 1-10-2018

Pel dilluns dia 1 d’octubre de 2018 el Sindicat d’Estudiants  ha convocat una vaga de l’alumnat.

El professorat no fa vaga. Per tant el centre i el transport escolar funcionarà amb normalitat.

L’alumnat de batxillerat, 3r i 4t d’ESO pot exercir el dret de vaga prèvia notificació a la Direcció i amb l’autorització dels pares. Aquesta autorització cal que la tinguin degudament signada a l’agenda escolar o bé a través de la plataforma iEduca.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret de vaga.

Convocatòria 2018 Beques generals

TERMINI PER TRAMITAR LES SOL·LICITUDS: DEL 17-8-2018 AL 01-10-2018.

Aquestes beques són per estudis post-obligatoris (batxillerat i cicles formatius de grau mig i superior, curs d’accés, ensenyaments esportius i artístics, estudis d’idiomes, estudis religiosos superiors, estudis militars superiors i formació professional bàsica). No són per alumnat que cursa ESO.

Les sol·licituds de les beques s’han de complementar mitjançant el formulari disponible a la pàgina web del Ministerio: http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar/bachillerato/becas-generales-no-universitarias.html

Per completar les sol.licituds l’Ajuntament de Capellades posa a disposició de les famílies que ho necessitin accés a un ordinador i l’atenció del Tècnic d’Ensenyament (Sr. Joan Xaus).Aquestes sol.licituds, un cop tramitades, no cal presentar-les a l’Institut.

Convocatòria 2018 beques alumnat NEE

TERMINI SOL·LICITUDS: 15-8-2018 AL 27-9-2018.

Les sol·licituds de les beques s’han de complementar mitjançant el formulari disponible a la pàgina web del Ministerio: https://www.mecd.gob.es/mecd/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/general/educacion/050140/ficha/050140-2018

Per completar les sol.licituds l’Ajuntament de Capellades posa a disposició de les famílies que ho necessitin accés a un ordinador i l’atenció del Tècnic d’Ensenyament (Sr. Joan Xaus). Cal que un cop emplenada la sol.licitud l’entreguin a la Secretaria de l’Institut.

Optatives 1r, 2n i 3r ESO 2018-2019

Podeu descarregar els fulls informatius de les optatives que s’ofereixen per cada nivell aquest curs. També podeu descarregar el full de sol.licitud.

Les assignatures optatives, de dues hores setmanals, tenen la duració d’un curs sencer i es valoren com una assignatura més.

Data de lliurament de l’imprès:  dimecres 5 de setembre (a Secretaria)

Informació optatives 18-19 1r ESO
Sol_licitud_optatives 1r ESO_18-19