Vaga d’Estudiants 16, 17 i 18 d’octubre 2019

El Sindicat d’Estudiants ha convocat vaga general estudiantil a instituts i universitats pels dies dimecres 16, dijous 17 i divendres 18 d’octubre.

Els dies 16 i 17 d’octubre el professorat i personal del centre no fa vaga. Per tant el centre i el transport escolar funcionarà amb normalitat.

Pel dia 18 d’octubre també hi ha convocada vaga general a tots els sectors de la comunitat educativa. Més endavant s’informarà de l’afectació que pugui tenir al nostre centre.

L’alumnat de batxillerat, 3r i 4t d’ESO pot exercir el dret de vaga prèvia notificació a la Direcció i amb l’autorització dels pares. Aquesta autorització cal que la tinguin degudament signada a l’agenda escolar o bé a través de la plataforma iEduca.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret de vaga.

L’Institut Molí de la Vila contra el canvi climàtic

El passat divendres 27 de setembre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van fer un acte solidari amb la campanya contra el canvi climàtic. L’acte es va realitzar al pati de l’Institut Molí de la Vila a les onze del matí.
Els alumnes havien d’anar amb samarreta verda o blava. Aquests colors signifiquen harmonia, creixement, frescor… Es va llegir un manifest contra el canvi climàtic i es va fer un minut de silenci amb pancartes reivindicatives. Quan van acabar van fer una foto de grup.
Aquesta actuació es va fer per donar suport a la Greta Thunberg, una nena de setze anys sueca, que lluita contra el canvi climàtic.
Amb paraules de la Greta: Molta gent diu que Suècia és un país molt petit i no pot fer grans coses i hem demostrat que això és mentida.

Roger Duran,
Grup de Periodistes de 1r d’ESO

Activitats Extraescolars AMPA 2019-2020

Benvolguts pares i mares,
Ens adrecem a vosaltres amb la proposta d’activitats extraescolars previstes per aquest curs que 2019-20El document d’inscripció així com la informació referent al preu i dia d’inici de les activitats, el podeu trobar al taulell de consergeria a partir del PRIMER DIA DE CLASSE al setembre. El horaris poden tenir modificacions per demanda dels participants.

Si teniu interès per crear una activitat ens ho podeu comunicar i mirarem de posar els mitjans per la seva realització, així com qualsevol dubte o suggeriment, us podeu posar en contacte amb nosaltres enviant un mail a:

– Adreça :ampaiesmoli@gmail.com
– Trucant, o per WhatsApp al telèfon: 680 61 98 56

Us recordem que també ens podeu trobar a partir del dia 17 de setembre, tots els dimarts de 13,30h a 14,30h a l’oficina de l’AMPA.
Salutacions i molt bona entrada de curs.

Podeu consultar aqui la proposta d’activitats extraescolars 19-20

Optatives 1r, 2n i 3r ESO curs 19-20

Consulteu l0oferta d’optatives per aquest curs:

Informació optatives 19-20 1r ESO

Informació optatives 19-20 2n ESO

Informació optatives 19-20 3r ESO

Podeu descarregar aquí els fulls de sol.licitud d’optatives

Sol_licitud_optatives1r ESO_19-20

Sol_licitud_optatives2n ESO_19-20

Sol_licitud_optatives3r ESO_19-20

Els fulls de sol-licitud s’han de presentar el dia 5 de setembre a la Secretaria de l’Institut

Notes Finals 27 de Juny 2019

Degut a una incidència informàtica avui dia 20 de juny no es van poder entregar els butlletins de les notes FINALS d’aquest curs.

Finalment, el dia 27 de juny s’entregaran els butlletins amb les notes Finals de curs.

Aquest mateix dia també es donaran les notes de les recuperacions Extraordinàries d’aquell alumnat que va acabar el curs amb matèries suspeses.

L’horari d’entrega serà d’11h a 12 h a la tutoria que els serà assignada.

Aquells que no puguin venir podran passar per consergeria a recollir les notes a partir del dia 28 de juny en l’horari del centre de 9h a 13h. Només seran entregades als alumnes o bé als familiars tutors que consten en el registre del centre de persones autoritzades.

No hi haurà servei de transport escolar