ENS VISITA ANA ALCOLEA AUTORA DE “LA NOCHE MÁS OSCURA”

El passat 9 de maig vam tenir el plaer de rebre la visita d’Ana Alcolea, autora de la novel·la “La noche más oscura”, la qual els alumnes de 4t d’ESO de les classes 4tA i 4tD han tingut l’oportunitat de llegir. En la seva intervenció, Alcolea ha compartit amb nosaltres la seva visió sobre la importància de la lectura, destacant com aquesta ens permet viatjar a qualsevol lloc des de qualsevol lloc.
L’autora també va compartir com va trobar la inspiració per escriure la novel·la. Durant un viatge a Noruega, va descobrir un far i va quedar fascinada per la seva història. Aquesta curiositat la va portar a preguntar si el far havia tingut alguna relació amb els nazis, qüestió que va acabar influenciant la trama de la seva obra.
Agraïm a Ana Alcolea per compartir amb nosaltres aquesta enriquidora experiència i esperem que la seva visita hagi inspirat el nostre alumnat a continuar descobrint el món a través de la lectura.