VISITA DE L’AUTOR CÈSAR MALLORQUÍ

El passat divendres 26 d’abril, vam tenir el gran honor de rebre la visita del conegut escriptor català Cèsar Mallorquí, resident a Madrid des de la seva infantesa i expert en literatura juvenil. La seva presència entre nosaltres va ser un esdeveniment molt especial, ja que marcava la seva primera conferència a Catalunya dirigida a alumnat d’institut.
Durant la seva intervenció amb els alumnes de 4t d’ESO, Mallorquí va compartir amb nosaltres la seva fascinant trajectòria literària, així com algunes anècdotes de la seva vida personal i professional. És important destacar que els nostres alumnes ja havien gaudit de les seves obres, començant per “Las lágrimas de Shiva” l’any passat i continuant amb la lectura de la seva seqüela, “El círculo escarlata”, aquest any.
Des del Departament de Llengües Romàniques, desitgem expressar el nostre sincer agraïment a Cèsar Mallorquí per la seva dedicació i entusiasme durant la seva visita. Valorem profundament el temps i l’atenció que va dedicar a cada un dels nostres alumnes, signant els seus llibres i compartint la seva passió per la lectura.