MATRÍCULA 2023 – 2024

DOCUMENTACIÓ A APORTAR PER FER LA MATRÍCULA ESO I BATXILLERAT ALUMNAT NOU

1. Fotocòpia i original del Llibre de família (o un altre document relatiu a la filiació). Si l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.

2. Fotocòpia DNI/NIE del pare/mare/tutor. Si hi ha dos tutors, és recomanable aportar la fotocòpia d’ambdós, cas contrari és possible que l’altre tutor no aparegui en la fitxa de l’alumne.

3. Fotocòpia del Document nacional d’identitat de l’alumne o alumna si té més de 14 anys (o si té DNI, encara que sigui menor de 14 anys). Si és estranger la targeta de residència amb el NIE (o passaport, si no en té).

4. Fotocòpia de Targeta sanitària individual (TSI), si se’n té.

5. Una fotografia actual de l’alumne. Si ho preferiu, la podeu enviar en format digital (.jpg) a melisa.molina@crusafont.cat indicant el nom sencer de l’alumne i el curs.

6. Quan alguna de les documentacions presentades al centre per la matrícula sigui renovada per caducitat, canvi de domicili o canvi de passaport a NIE o de NIE a DNI, cal aportar la fotocòpia del document nou per mantenir la fitxa de l’alumne amb les dades actualitzades.

7. Els alumnes de Batxillerat han de portar fotocòpia del resguard del títol o certificat de nota final d’ESO.