SORTIDA AL MUSEU DE PALEONTOLOGIA -1 ESO-

El passat dijous 16 de maig, l’alumnat de primer d’ESO va visitar l´icp (Museu de l´Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont). El Departament de Llengua castellana va promoure aquesta sortida per a fomentar la curiositat del nostre alumnat. Llegint el llibre de lectura “Ut y las estrellas” (de Pilar Molina Llorente) ens venien al cap vàries preguntes sobre l’època de la Prehistòria i els dinosaures. Quina millor manera de resoldre totes aquestes incògnites que visitar el museu?
La visita guiada va ser molt completa i l’amabilitat dels guies excepcional.
Ara els alumnes de primer ja coneixen qui va ser Miquel Crusafont, el famós paleontòleg que dóna nom al nostre institut.