VAGA D’ALUMNES DE BATXILLERAT

Direcció assabenta el professorat i les famílies afectades que l’alumnat de batxillerat ha decidit adherir-se a la vaga d’estudiants convocada per demà dijous, dia 3 de maig, per motius diversos que cada alumne-a podrà explicar i concretar quan se li requereixi.

També el seguiment d’una vaga ha de tenir finalitats formatives. L’alumnat que demà no entri a les 8 hores del matí, no se’l deixarà entrar més tard. Aquesta decisió s’ha pres després d’assabentar-nos que la intenció d’alguns alumnes és de no venir per tenir més temps de preparació per a un examen al que sí tenen la intenció de presentar-se demà mateix. La seva idea és assistir només a l’hora d’examen i fer vaga la resta de jornada lectiva. Secundar una vaga vol dir, també, renunciar a les activitats docents previstes per a la jornada en qüestió. Per assolir plenes competències com a ciutadans cal tenir clar que el seguiment d’una vaga ha de ser del tot o res, assumint totes les conseqüències, i no pas del ara-em-convé, ara-no-em-convé. Per aquest motiu es donen instruccions al professorat per ajornar els exàmens previstos per demà. Aquests es realitzaran fora de l’horari lectiu d’un altre dia. És decisió del professor decidir la nova data i hora. També és potestat del docent decidir fer demà l’examen previst a l’alumnat que no secundi la vaga i que hagi assistit a classe des de primera hora.

El  Director