Graduació 2n BTX

Un altre any, aquesta vegada el 14 de juny, va arribar l’hora d’acomiadar els alumnes de 2n de Batxillerat. Així que els protagonistes, acompanyats de familiars, amics i professors, es van reunir al gimnàs de l’institut. Durant l’acte es van poder escoltar els parlaments del director, els tutors i els alumnes, a qui es van lliurar les orles i el llibre de Treballs de recerca. També es va veure un vídeo del seu pas per l’institut.

Enguany vam tornar a veure a l’escenari a la Rosa Riera, que es jubila aquest curs. Alguns exalumnes la van acomiadar amb un emotiu discurs i uns obsequis.

Tot seguit es va fer un pica-pica i el tradicional llançament de birrets a l’aire. La pujada dels alumnes al terrat va cloure l’acte.

Després la celebració va continuar en un restaurant, on els alumnes i alguns professors van anar a sopar.

Us desitgem molta sort, però us recordeu que la sort també cal perseguir-la. Ja ho va dir Henry Ford: “És estrany: com més m’esforço, més sort tinc”.

Trobareu fotos de la graduació a l’apartat habitual del web.