El dia 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi i les Jornades esportives a l’institut. El matí va començar a Cal Sitges, on les presentadores Laura German, Martina Bea i Alba Girabal van anar donant pas a les actuacions musicals i al lliurament dels premis dels certàmens que s’havien convocat.
Les actuacions musicals van anar a càrrec del Lluc Martos, el Luca Querini, la Bruna Jò i la Maria de Santiesteban i l’Ada i la Mar Serrano.
Els guanyadors dels certàmens van ser:
– Narrativa: Júlia Arissa i Kaoutar Aghzaf (categoria A) i Joan Pladevall (categoria B).
– Poesia: Gina Coma (categoria A) i Ángela Camps (categoria B).
– Curtmetratge: Júlia Arissa Luca Querini, Ariadna Morató, Ona Domingo i Gaël Blanquat.
– Let’s be creative: Kaoutar Aghzaf (categoria A) i Elsa Udina (categoria B).
– Fotografia matemàtica: Martí Domingo (categoria A).
A més, es van donar els premis als alumnes que havien participat en totes les activitats proposades pel Departament d’anglès durant l’English Week, i que les havien resolt correctament: Emma Agramunt, Júlia Vilanova i Irina Casas (categoria A) i Unai Noblon, Blai Noguera i Marina Luna (categoria B).
A quarts d’11h van començar les Jornades esportives: campionats de futbol, bàsquet i vòlei, així com caminada per l’entorn d’Artés i ball. La jornada va acabar amb el lliurament d’un diploma a cadascun dels equips guanyadors dels campionats, lliurats per una simpàtica dinosaure.
Agraïm a l’Abdellah Boujemaoui, exalumne de l’institut, la seva participació com a àrbitre de futbol per segon any consecutiu. També agraïm la col·laboració econòmica de l’AFA en la dotació dels premis dels certàmens.
Trobareu més fotos a l’apartat habitual del web.









Comentaris recents