Bones festes

HA NEVAT AL PESSEBRE
Perquè es distregui del fred el dia de la nevada,
àngels, fan, al son d’hivern,
coixí amb plomes de nadala.
(Josep Maria López- Picó)

El Claustre de professors i els membres del PAS us desitgem unes bones festes.

Qui és qui?

Aquests dies els alumnes de Literatura Universal de 1r BTX han agafat materials propis de fusteria i han construït quatre taulers del joc Qui és qui amb els poetes que han estat treballant a classe.
Podeu veure els resultats a l’apartat de fotos d’aquest web. Us… Llegeix més»

Matinal de millores a l’institut

Dissabte passat, 11 de desembre, alguns professors, alumnes i pares i mares van estar treballant al pati i a la biblioteca durant la matinal de millores a l’institut.
Trobareu més fotos a l’apartat habitual del web.

Decoració de portes

El Nadal comença a arribar a les portes de les aules de l’institut. Mireu què maques estan quedant a l’apartat habitual de fotos del web.

Concurs endevinalles anglès i francès

El departament de llengües estrangeres han muntat un calendari d’advent. Cada dia hi penjaran una endevinalla en anglès i una en francès. Hi poden participar tots els alumnes i hi haurà obsequi per qui més n’encerti! Animeu-vos a participar!

Lliurament diplomes DELF

Els diplomes DELF que els alumnes de l’institut van obtenir el curs passat ja han arribat a l’institut. Se’n va fer lliurement aquesta setmana.

Trobada de delegats

El dia 1 de desembre es va celebrar la 35a Trobada de Delegats a Sallent. Els nostres delegats i delegades hi van assistir i van realitzar activitats i dinàmiques diverses relacionades amb la tasca de delegat, amb la participació com a eix conductor.
Aquí teniu algunes… Llegeix més»

Sortida a Tarragona

Dimarts passat, 30 de novembre, els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat que cursen llatí i/o història de l’art van fer una sortida a Tarragona. Allà van visitar primer l’aqüeducte de les Ferreres, que portava aigua del riu Francolí cap a l’antiga… Llegeix més»

Setmana de la Ciència – solució 6è enigma

La Setmana de la Ciència a l’institut ja ha acabat amb la publicació de la solució de l’últim enigma, que podeu trobar aquí.
Esperem que hagueu gaudit resolent enigmes!
Properament publicarem els noms dels guanyadors. Gràcies a tots els que heu participat!