Pràctiques de laboratori

Els alumnes de 1r de Batxillerat A que cursen la matèria de biologia van fer el 16 de desembre unes pràctiques de laboratori d’identificació de glúcids.
A l’apartat habitual d’aquest web teniu algunes fotos.

Excursió a Roques Albes

El passat 16 de desembre, els alumnes de 2n BTX B van fer una excursió fins a Roques Albes. Malgrat que no van poder gaudir de gaire bones vistes a causa de la boira, s’ho van passar molt bé, tal i com es pot veure… Llegeix més»

Christmas cards

Els alumnes de 1r d’ESO van estar fent durant les últimes classes de l’any 2020 unes postals de Nadal per desitjar-se els millors desitjos en anglès, of course.
Teniu una mostra del procés i dels resultats en l’apartat de fotos d’aquest web.

Revista Escolar Digital de l’institut

Ja heu vist la nostra revista digital?
Els reporters són els alumnes de 3r d’ESO que fan aquesta optativa i estan fent molt bona feina!
La podeu trobar des de l’enllaç que hi ha a l’apartat corresponent de projectes de centres i des d’aquest enllaç: Llegeix més»

VACANCES DE NADAL

L’últim dia de classe de desembre és el dilluns dia 21 de desembre, de 8 a 12.30 hores.
L’Institut Miquel Bosch i Jover us desitja molt Bones Festes i un any que ens porti un nou horitzó d’esperança i benestar.
Ens veiem el dia 11 de… Llegeix més»

“Pasapalabra” in English

Els dies 10 i 16 de desembre, els grups de 2n d’ESO van treballar les habilitats lingüístiques tot jugant al “Pasapalabra” en anglès, creant les seves pròpies definicions i treballant el vocabulari après. La veritat és que ens ho vam passat prou bé! Good job!
Podeu… Llegeix més»

Tallers d’Educació Mediàtica

Dins el marc del projecte Junior Report, a 1r i 3r d’ESO els dies 9, 10 i 11 de desembre es van fer els Tallers d’Educació Mediàtica, per tal de fomentar la lectura crítica dels mitjans de comunicació, com també ensenyar a identificar les notícies… Llegeix més»

Dia Mundial de la Filosofia

El passat dia 19 de Novembre vam celebrar el Dia Mundial de la Filosofia.  Vam proposar als alumnes de Filosofia i de Cultura i Valors si volien participar en un sorteig a Instagram del llibre El convit de Plató.  Per participar calia respondre a una pregunta que es fan… Llegeix més»

Premi Associació Ànim 2

L’Inaê Pintó, de 3r d’ESO, va guanyar el premi atorgat per l’Associació Ànim 2 per a la divulgació i promoció del benestar, la cultura i l’art.
Va presentar el relat Isabella Verona, que parla sobre la violència patida per una noia per part de la seva parella.… Llegeix més»