Aula Taronja

Us deixem els enllaços del web del programa Aula Taronja, amb els alumnes de 4t d’ESO com a protagonistes, que han comptat amb la presència del Josep Candàliga, Llorenç Capdevila, Alfons Conesa, Anna Berenguer, Jos Racero i Jaume Domingo.
També hi veureu als alumnes… Llegeix més»

Festa Nadal

L’horari previst per demà, 22 de desembre,  és el següent:
– 8:00 a 9:00 h: classe
– 9:00 a 10:30 h: final torneig futbol i esmorzar
– 10:30 a 11:00 h: desplaçament a la Sala 2 de Gener (Can Sitges)
– 11:00 a 13:00 h: actuacions festa Nadal
–… Llegeix més»

Darrer dia de classe

El dimarts que ve, dia 22 de desembre és el darrer dia de classe abans de les vacances de Nadal. La jornada escolar finalitzarà a les 13.30 hores i el transport escolar s’adaptarà a aquest horari.
Tota la comunitat educativa de l’institut Miquel… Llegeix més»

Emissió Aula Taronja

A partir de demà, 16 de desembre, es començaran a emetre al Canal Taronja les emissions que es van gravar a l’institut durant el mes d’octubre. La resta d’emissions seran el 24, 29, 30 i 31 de desembre i 7 de gener, totes… Llegeix més»

25 anys de l’institut

Ahir dia 9 de desembre, tots els alumnes, professors i personal d’administració i serveis de l’institut vàrem formar a la pista esportiva del pati un mosaic amb el lema “25 anys”.

Amb aquest mosaic volem començar els actes de commemoració del 25è aniversari… Llegeix més»

Activitats tutoria BTX

Ahir, 3 de desembre, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a una xerrada sobre la diabetis i l’obesitat organitzada per la Marató de TV3, que enguany es farà el 13 de desembre amb l’objectiu de recaptar fons per a… Llegeix més»