Ja tenim els nostres alumnes de cicles d’Erasmus a Xipre i a Macedònia!!!

Els alumnes de l’institut de grau mitjà ja fa uns dies que es troben a Xipre. Enguany estan gaudint de les mobilitats alumnes dels cicles formatius de grau mitjà de Fusteria i moble, Farmàcia i parafarmàcia i Cures auxiliars d’infermeria. Els primers dies han estat acompanyats per la professora del departament de Sanitat Nàdia Simó.

Pel que fa als alumnes de grau superior, la destinació seleccionada ha estat Macedònia. En aquest cas tots els alumnes pertanyen al cicle de Laboratori clínic i biomèdic.

Esperem que tots puguin aprofitar aquesta experiència i que s’ho passin d’allò més bé. A tota la resta de l’alumnat dels cicles formatius us animem que us informeu de l’oferta d’Erasmus que ofereix l’institut i que hi participeu la propera vegada!!!!!

Goog luck and remember this: we are so proud of all of you!!!!!!