Amb la Marató de TV3

Enguany, la Marató de Tv3 ha estat sobre la Salut sexual i reproductiva. Des de la Comissió de Gènere de l’institut Miquel Martí i Pol ens vam proposar col·laborar amb aquesta iniciativa, donada la poca recaptació que va aconseguir.

La Comissió de Gènere va idear un concurs de creació artística amb la mateixa temàtica que convidava tota la comunitat educativa (alumnat, professorat i famílies) a participar amb els seus dissenys. Els tres dissenys guanyadors apareixerien serigrafiats en tasses, tote bags i samarretes.

Una vegada el jurat va seleccionar els dissenys guanyadors, es va encarregar a la copisteria local I-logic de Cornellà, la impressió dels dissenys a les tasses, tote bags i samarretes. Volem agrair a I-logic la seva ajuda i implicació per tal que aquest projecte sortís bé.

El dia de les Portes Obertes, l’alumnat voluntari de l’APS va posar dues paradetes per vendre aquests productes i poder explicar la iniciativa a les noves famílies. Considerem que el resultat va ser tot un èxit i, per aquest motiu, volem agrair també a tota la gent que va aportat el seu granet de sorra. Hem pogut recaptar per Marató per la Salut sexual i reproductiva mentre conscienciàvem a la comunitat educativa del biaix de gènere que existeix en aquest tipus de recaptacions.

#DIG