ALUMNES DE 2n DE LABORATORI CONVIDATS A LES JORNADES CIENTÍFIQUES DE FETESS-CATALUNYA

Els alumnes de 2n del cicle de GS de Laboratori clínic i biomèdic han estat convidats al  I Congreso Nacional de la Sociedad Española de Técnicos Superiores Sanitarios-SETSS y V Jornadas Científicas de FETESS-Catalunya, sota el títol “Prevención, diagnóstico y tratamiento de enfermedades hematológicas y oncológicas.”

Els nostres alumnes van presentar 2 treballs científics que han estat valorats molt positivament per l’organització,  per la seva qualitat i rigorositat científica.

Els treballs presentats han estat: Evolució de la immnunoteràpia oncològica i Evolució en el diagnòstic de la leucèmia mieloide crònica.

Moltes felicitats a tots i a totes pel vostre treball i esforç!!

Volem agrair als organitzadors de les Jornades per haver pensat en el nostres alumnes, i especialment a la Mª Dolores Moreno León, per la seva acollida i per fer-nos fàcil la feina.