Atenció alumnes i ex-alumnes de l’Institut Marina!!!!!!

¿Formes part de la tira de gent d’aquest poble que ha estat alumne de l’únic, inigualable, increïble i fabulós institut que ha existit, i potser mai existirà, en la nostra estimada la Llagosta??

Doncs, aleshores, has de llegir amb atenció aquesta informació.

L’IES Marina compleix 25 anys de la seva fundació. Durant aquests anys gairebé tota la població escolaritzada de la Llagosta ha passat per les seves aules. La història del nostre institut és una mica també la història dels canvis i transformacions que ha experimentat el municipi en els darrers anys, però és, sobretot, una part, creiem que fonamental, de la història personal de tots aquells que han passat uns quants anys de la seva joventut a les seves aules.

Segur que tots vosaltres tindreu un munt d’anècdotes i històries per explicar. També creiem que moltes vegades heu tingut ganes de veure’n antics companys, i fins i tot professors . Doncs bé, potser aquest any seria un bon moment per retrobar-nos.

Al fil de tot això, ens agradaria fer-vos una sèrie de propostes:

• Trobades d’ex-alumnes per promocions: l’objectiu d’aquestes trobades seria l’organització de dinars o sopars, o altres actes de retrobament. Aquestes trobades es podrien realitzar a l’institut tot seguint el calendari següent:

• Promocions que van acabar els seus estudis d’FP, BUP, BTX i/o ESO els cursos:

▶ 86-87, 87-88, 88-89, 89-90 – dilluns, 22 febrer, a les 19.30 h.

▶ 90-91, 91-92, 92-93, 93-94 – dimarts, 23 febrer, a les 19.30 h.

▶ 94-95, 95-96, 96-97 – dimecres, 24 febrer, a les 19.30 h.

▶ 97-98, 99-00, 00-01 – dijous, 25 febrer a les 19.30 h.

▶ 01-02, 02-03, 03-04, 04-05 i posteriors – dilluns, 1 març, a les 19.30 h.

• Convidar-vos a visitar l’exposició fotogràfica sobre la història de l’institut, que romandrà oberta tot l’any, de 19.00 a 21.00 h, al claustre de l’edifici.
  • També ens agradaria informar-vos que estem preparant un número extraordinari de la revista de l’institut Aniram amb testimonis d’ex-alumnes i antics treballadors del centre. Podeu enviar les vostres col·laboracions a l’adreça de correu: isabelrevista2gmail.com.
  • Si voleu deixar les vostres opinions, impressions, records, etc., d’una forma més immediata podeu participar-hi al Bloc que hem obert amb motiu del 25ºè aniversari . Podeu accedir-hi a través de la pàgina web del centre o a l’adreça http://iesmarina25.blogspot.com/. Us convidem a tots a participar-hi.

Comissió organitzadora del 25è aniversari .