Com possiblement sabreu, la nostra plataforma de vídeo TeleTurró i l’Ajuntament de Malgrat de Mar tenen establert un conveni de col·laboració pel qual TeleTurró té l’encàrrec de fer cobertura de diversos actes i iniciatives que es desenvolupen al municipi, organitzades per l’Ajuntament.
En aquesta ocasió, us presentem dos vídeos. El primer vídeo està relacionat amb les activitats desenvolupades amb motiu del Dia Internacional contra la violència de gènere, com per exemple la performance “sabates vermelles”. Ens ho explica la regidora de l’àrea de Benestar Social i Qualitat de vida, Cinzia Valbonesi.
El segon està relacionat amb el festival Arrela’t que s’ha desenvolupat al llarg d’aquest mes de novembre, amb espectacles com “Silencis”, ‘ofert per la ballarina Claire Ducreux barrejant dansa amb teatre-visual i humor, les píndoles de teatre breu al carrer, la sèrie de concerts “Fem pop”, el “Fashionable classical concert” ofert per la Dra. Rie Hirai i el concurs de dibuix infantil de Sant Nicolau.
Felicitem als responsables de TeleTurró per la tasca realitzada.


