Divendres passat, 7 de maig, es va celebrar a les dependències de l’arxiu de Malgrat de Mar l’acte de lliuraments de la 15a edició dels Premis de Treballs de Recerca de Batxillerat que organitzen conjuntament l’Ajuntament de Malgrat de Mar, l’IES Ramon Turró i Darder i l’Escola Vedruna, conjuntament amb les AMPA,s respectives.
Van ésser premiats, amb 300 euros cadascun, els treballs següents:
- Paula Riera Carro, de l’IES Ramon Turró i Darder, pel treball “Literatura i dansa, dues arts complementàries. Estudi de l’adaptació d’obres literàries a l’art de la dansa”.
- Catherine Iglesias Petrushichev, de l’IES Ramon Turró i Darder, pel treball “Bacteris com a agents descontaminants de vessaments d’hidrocarburs en un medi aquàtic”.
- Laia Soto i Mollfulleda, de l’IES Ramon Turró i Darder, pel treball “La dona negra al món de la publicitat”.
- Paula Mompió Martínez, de l’Escola Vedruna, pel treball “Food in the USA: how much do we know?”
- Ot Manresa Català, de l’Escola Vedruna, pel treball “Quin és el futur de la ràdio?”
El PREMI LOCAL va ser per l’Arnau Grau, de l’IES Ramon Turró i Darder, pel treball “L’1 d’octubre a Malgrat de Mar”



