Intercanvi Lluís Vives- Cals College

Els alumnes  de l’institut Lluís Vives juntament amb companys de l’Institut Emperador Carles van rebre els seus companys holandesos dins del marc de l’intercanvi anual que té lloc amb Cals College, a Nieuwegein, prop d’Utrecht . La primera part d’aquest intercanvi va tenir lloc a principis de novembre a Barcelona. Del 9 al 14 de novembre, els alumnes van assistir a l’institut i van realitzar diferents activitats . Entre d’altres, van visitar diferents monuments a Barcelona, van fer un taller a la Sagrada Família, una gimcana pel Barri Gòtic i van visitar  Montserrat . Ara ens queda la segona part del programa. Del 11 al 17 d’abril viatgem a Nieuwegein, on coneixerem un país i una cultura nous.

cof