4t d’ESO als cinemes Girona

El passat 1 de març l’alumnat de 4rt d’ESO va anar a veure una pel·lícula documental en anglès amb un debat posterior dins el cicle American Film Festival organitzat per a centres educatius.

La pel·lícula tractava sobre els nens malalts de VIH als orfenats de l’Índia i va fer reflexionar el nostre alumnat sobre problemes que normalment no els són propers.

També van poder parlar amb una cooperant d’una ONG que ajuda al país en qüestió. Va ser una jornada enriquidora per a tots i vam poder conèixer una problemàtica molt trista entre nens i joves de la seva mateixa edat.