Activitats de francès

Auxiliars de conversa

• Durant el curs escolar, sempre que és possible, disposem d’auxiliars nadius d’anglès i de francès que col·laboren en millorar el nivell de comprensió i expressió oral del nostre alumnat.

Activitat d’expressió oral desenvolupada per l’auxiliar de conversa Alice Massa, curs 2022-23

Estades a l’estranger

• El nostre projecte promou la mobilitat internacional, i oferim diverses possibilitats per dur-la a terme. Estem molt compromesos en possibilitar nous horitzons pels nostres alumnes.
  • A 3r d’ESO l’alumnat PILE fa un intercanvi d’una setmana amb un institut a França.
  • A 4t d’ESO i a 1r de Batxillerat, els nostres alumnes poden gaudir d’intercanvis d’estudis de llarga durada. Oferim un intercanvi de dos mesos amb un Lycée de Normandia i un Sevigné de Bretagne, i un altre de tres mesos amb dos instituts del Québec.