Tanquem la 28a Setmana de la Ciència

FOTOGRAFIES

Tanquem la 28a Setmana de la Ciència amb un munt d’activitats realitzades i amb un balanç molt positiu. Vam començar el divendres 10 amb una magnífica exposició del treball de recerca Una història sobre el temps, l’espai i la gravetat, a càrrec d’en Pau Alsina. Dilluns vam continuar amb una altra excel·lent exposició del treball de recerca Caution Radioactive Materials or not…, a càrrec de l’Aina Displàs, i del Taller de rèptils.

Durant tota la setmana s’ha fet el Projecte de cristal·lització, amb els alumnes de l’optativa de Física i Química de 4t d’ESO, amb l’obtenció d’uns cristalls amb uns colors espectaculars i gràcies a la paciència de l’Anna Serra. També s’han portat a terme un seguit de Petits experiments en el laboratori per part de tots els alumnes d’ESO i gràcies a l’acompanyament de l’Esther, en Noé, la Laia, la Irene, en Pol i l’Anna Bayés.

Hem gaudit de dues exposicions als passadissos dels laboratoris, Els ocells del nostre pati i Biomimètica , gràcies a l’energia de l’Anna Bayés. I també de l’exposició Llibres per llegir amb pinces, a la biblioteca de l’institut, gràcies a la bogeria científica de la Sara.

Finalment hem conclòs la Setmana amb la xerrada Una experiència en el món de la recerca a càrrec de la Dolors Pujol, exprofessora de física i química de l’institut.

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració, esperem que us hagi agradat! El proper curs, més ciència.

Departament de Ciències de l’institut de Llagostera