28a Setmana de la Ciència: Una experiència en el món de la recerca

Avui els alumnes de 1r de batxillerat han assistit a la xerrada “Una experiència en el món de la recerca” de l’exprofessora de l’institut Dolors Pujol.

La Dolors és llicenciada en Ciències Ambientals (UdG), màster en Medi ambient (UdG) i Doctora en Ciències Experimentals i de la sostenibilitat (UdG).

Ens ha explicat la seva trajectòria en el complicat món de la recerca i ens ha donat un munt de consells i missatges molt importants, com el de carregar bé la motxilla amb coses que ens agradin i ens apassionin ja que mai saps si ho necessitaràs en el futur, que equivocar-se implica aixecar-se de nou i buscar solucions, que cal treballar molt per assolir els teus objectius ja que el camí està ple d’entrebancs però que val la pena ja que quan arribes al final el sentiment d’orgull i satisfacció és immens,… En definitiva, una xerrada molt interessant i de la qual els alumnes en poden treure un munt de coses positives ara que comencen a decidir el seu futur.

Gràcies Dolors per venir, ja saps que l’institut de Llagostera és casa teva, torna aviat!