Taller de roques i minerals als alumnes de l’Escola Puig de les Cadiretes

FOTOGRAFIES

El grup d’alumnes de 1r de Batxillerat de l’assignatura de Ciències de la Terra i del Medi Ambient han fet de monitors d’un taller de roques i minerals dirigit als dos grups de 4t de primària de l’Escola Puig de les Cadiretes. Primerament els alumnes de batxillerat van rebre assessorament de la seva professora, l’Anna Bayés, per poder triar quins minerals eren els que podrien mostrar als alumnes de 4t. Seguidament, ells mateixos van acordar els grups de treball i la manera d’explicar-ho a partir del guió elaborat per la professora de l’assignatura. Els han explicat diverses característiques d’un total de dotze minerals i una desena de roques; així com diverses curiositats de cada mostra. El resultat ha estat tot un èxit, tant per com els alumnes grans han fet totes les explicacions com els petits han après coses amb gran interès. Volem donar les gràcies a les seves mestres, la Núria i la Sara, per proposar-nos aquesta experiència tan interessant i enriquidora.