SORTIDA DE TUTORIA DEL 1r TRIMESTRE

Avui ha estat un dia diferent, avui hem fet la primera sortida de tutoria del curs. FOTOGRAFIES

Els alumnes de 1r d’ESO han anat al Casal Parroquial de Llagostera per fer jocs de cohesió de grup.

Els alumnes de 2n d’ ESO han fet la Ruta dels Molins de Llagostera i després l’activitat Land Art, recreant amb tot el que han trobat pel bosc, uns models de dibuixos que els hi han lliurat.

Els alumnes de 3r d’ESO han anat a fer dinàmiques de cohesió de grup i activitats esportives a la Canyera.

Els alumnes de 4t d’ ESO han fet una ruta circular per la zona de l’ermita de Sant Llorenç i el Ridaura, amb l’objectiu de millorar la cohesió de grup, donar a conèixer l’entorn del municipi i oferir una activitat saludable i en contacte amb la natura.

Els alumnes de 1r de Batxillerat Social i Tecnològic han visitat la granja “La Selvatana” a Campllong i la fàbrica Comexi de Riudellots de la Selva. Dues empreses molt diferents i alhora molt interessants! Els de Batxillerat Humanístic han visitat les ruïnes d’Empúries i els de Batxillerat Científic han fet un Itinerari Científic per la platja d’Empúries treballant conceptes de biologia, geologia, física i química.

Els alumnes de 2n de Batxillerat han anat a Barcelona al teatre Poliorama a veure l’obra “Romeu i Julieta” i a la tarda han visitat el Palau Güell.