Sergi Batllori al Campus Natura

En Sergi Batllori de 1r de batxillerat ha estat escollit un dels 30 joves estudiants de Catalunya per participar al Campus Natura Science Academy, un Campus adreçat a estudiants de batxillerat amb interès especial en l’àmbit de la conservació de la biodiversitat i la natura amb l’objectiu de fomentar entre els joves les vocacions científiques en aquesta àrea de recerca.

El programa estimula el talent i fomenta les vocacions científiques de 30 joves estudiants de 1r i 2n de batxillerat amb un interès especial per la recerca en el camp de la conservació de la biodiversitat i la natura. És una oportunitat per a que els estudiants entrin en contacte amb el treball de camp i aprofundeixin en les diferents tècniques d’estudi i conservació de la fauna i la flora terrestre i marina de la mà d’experts en aquest àmbit.

El programa consta de 8 sessions teoricopràctiques de dissabte o de cap de setmana, que es duen a terme durant el curs escolar entre els mesos de febrer i maig 2021. La majoria de les sessions tenen lloc als espais naturals de la Fundació Catalunya La Pedrera: La Pedrera (Casa Milà), Muntanya d’Alinyà, MónNatura Pirineus, MónNatura Delta, Montserrat-Coll de Can Maçana i Món Sant Benet. En aquestes sessions es tracten temes relacionats amb la biodiversitat i la conservació del medi ambient i la natura.

Moltes felicitats Sergi, gaudeix molt d’aquesta increïble experiència.